Insomnia my lieb
Godmorgon. Klockan är halv tre och jag har varit vaken i en timme. Jag är hemma från jobbet idag. Är jag sjuk? Nej, inte speciellt. Däremot, som jag även skrev igår, så kom The Big One igår. Panikångesten. Det var länge sen och jag måste tillstå att jag hanterade attacken rätt bra. Men för mig […]
Läs mer "Insomnia my lieb"