Önskan
Jag vill ha ett Memory stick Duo Pro med 4 GB… Och kärlek. Undrar om man kan få det till paketpris… Andra bloggar om: önskelista, Memory Stick Duo Pro, kärlek, paketpris
Läs mer "Önskan"Jag vill ha ett Memory stick Duo Pro med 4 GB… Och kärlek. Undrar om man kan få det till paketpris… Andra bloggar om: önskelista, Memory Stick Duo Pro, kärlek, paketpris
Läs mer "Önskan"Jag har mixat ihop låten som LC och RT ska uppträda med nästa lördag. Det gick över förväntan bra. Jag älskar Audacity :) Sen köpte jag Lolita Pop ”Love Poison”. På iTunes. Och brände ner både den och ”Lolita Pop”. Och la in dem som mp3:or igen. Så i bilen imorgon njuter jag av Karin […]
Läs mer "Lolita Pop"Ikväll kommer jag att sitta och redigera musik (som jag inte orkade göra igårkväll) så jag lämnar er med några tips: Bandet By Heart är riktigt trevligt att bekanta sig med. Och bloggen Dollys Dagbok är fullkomligt hilarious! Andra bloggar om: musik, By Heart, Dollys Dagbok
Läs mer "Leaving on an aeroplane"Allvarligt. Var kan man köpa laglig digital musik – bra musik – förutom iTunes? Och då menar jag filer som inte är så låsta att man bara (ibland knappt) kan spela dem i datorn? Eller bränna en audio-cd till bilen? Andra bloggar om: iTunes, laglig nedladdning, audio, musik
Läs mer "Upplys mig"Det känns som om jag är inne i en åttiotalsrevival minst sagt. I bilen idag: When one voice rules the nation Just because they’re top of the pile Doesn’t mean their vision is the clearest The voices of the people Are falling on deaf ears Our politicians all become careerists They must declare their interests […]
Läs mer "”Läge för att prata pension?”"