Önskan

Jag vill ha ett Memory stick Duo Pro med 4 GB… Och kärlek. Undrar om man kan få det till paketpris… Andra bloggar om: önskelista, Memory Stick Duo Pro, kärlek, paketpris

Läs mer "Önskan"

Lolita Pop

Jag har mixat ihop låten som LC och RT ska uppträda med nästa lördag. Det gick över förväntan bra. Jag älskar Audacity :) Sen köpte jag Lolita Pop ”Love Poison”. På iTunes. Och brände ner både den och ”Lolita Pop”. Och la in dem som mp3:or igen. Så i bilen imorgon njuter jag av Karin […]

Läs mer "Lolita Pop"

Leaving on an aeroplane

Ikväll kommer jag att sitta och redigera musik (som jag inte orkade göra igårkväll) så jag lämnar er med några tips: Bandet By Heart är riktigt trevligt att bekanta sig med. Och bloggen Dollys Dagbok är fullkomligt hilarious! Andra bloggar om: musik, By Heart, Dollys Dagbok

Läs mer "Leaving on an aeroplane"

Upplys mig

Allvarligt. Var kan man köpa laglig digital musik – bra musik – förutom iTunes? Och då menar jag filer som inte är så låsta att man bara (ibland knappt) kan spela dem i datorn? Eller bränna en audio-cd till bilen? Andra bloggar om: iTunes, laglig nedladdning, audio, musik

Läs mer "Upplys mig"