Survival of the fittest
Ok. Jag överlevde gårdagen. Presentationen för 80 anställda på ett företag gick helt ok. Fast vi höll på att inte få ner den stora HDn i nattklubben. Sen iväg till julbalen som funkade bra. Även om jag var lite för trött för fest. Många vackra människor med glatt festhumör. Vackrast var HS och hon var […]
Läs mer "Survival of the fittest"