Snövit och Askungen
Det är lite surrealistiskt att få ett MMS från Österlen där det inte finns en gnutta snö och själv samtidigt stå och se det här: Jag, Mola och tre barn gav oss iväg på vinterns första snowrace. Efter det är jag och Mola en smula ledbrutna. Det är tungt att dra två snowracers med vidhängande […]
Läs mer "Snövit och Askungen"