So much for the sacred time.
Det är fånigt kallt idag. Och tomt på kontoret. La Bossa Nova har åkt till NYC, PLH är på väg hem från en kryssning, Danskan är på kundbesök, KL och DMD är hos kund, ML får inte igång bilen hemma i Säter och Cat är sjuk. Själv försöker jag uttyda anteckningar från en workshop. Och […]
Läs mer "So much for the sacred time."