Yes babe

Yes! Varumärkeskoncept 1 är faktiskt färdigt!! *krigsdansar lite* Har som mig veterligen enda reklamare inbjudits till en lattjo speedwaygrej av en reklamfinansierad TV-kanal! Ska äta surströmming ikväll! Dagens musik på väg till jobbet: Iron Maiden Andra bloggar om: reklamare, speedway, surströmming, Iron Maiden

Läs mer "Yes babe"

Ljusnade

För övrigt har det spöregnat hela dagen typ. Men ett stort brev lyste upp eftermiddagen. Sandras bok med vacker dedikation. Andra bloggar om: spöregn, Sandra, dedikation, Maskrosungen

Läs mer "Ljusnade"

Lägger mig istället

Well. ”Belle” verkar ha gett upp. Och nåt jävla strul är det på Oderland. Igen. Enligt Oderland är det bara jag som har problem. Av femtusen användare. Tjena. Jag borde ha jobbat en massa ikväll. Istället har jag strulat med WordPressinstallationerna. Och tjafsat med Belle när det fungerat. Jag går och lägger mig istället. Andra […]

Läs mer "Lägger mig istället"