Tryck
Jag har haft tryck över bröstet sen igårkväll. Fan. (Och nej, Battis. Det handlar inte om en för trång BH :)) Andra bloggar om: stress, tryck över bröstet, fan
Läs mer "Tryck"Jag har haft tryck över bröstet sen igårkväll. Fan. (Och nej, Battis. Det handlar inte om en för trång BH :)) Andra bloggar om: stress, tryck över bröstet, fan
Läs mer "Tryck"Jag har en assistent på jobbet idag. Mittemot sitter Solstickan och spelar Harry Potter-datorspel, tittar på Star Wars-filmer och är bara sådär så man blir alldeles stolt. Andra bloggar om: sonen, jobbet, stolt, assistent
Läs mer "Assistent modell mini"Idag har jag ätit mig rejält mätt på svenska kräftor. Och druckit en helt fantastisk Laphroig. Imorgon (läs: idag) är det fotbollsmatch fast jag måste nog ut och fortsätta att klippa allmänningen. Andra bloggar om: Laphroig, svenska kräftor, gräsklippning
Läs mer "Kräftor och Laphroig"Ibland hoppas man på för mycket. Att något ska förändras. Att saker ska bli bättre. Och inser att allt bara är hopp. Meningslöst hopp. Fan. Well. JC van Damme och en grogg väl räcka som substitut.
Läs mer "Ibland hoppas man på för mycket"Dags att packa ihop. Jag är snuvig (vilket ju är bra eftersom det innebär att bihålorna släppt), har ont i nacken och är trött efter första tre dagarna på jobbet. Packar med mig jobb hem. Bland annat att installera diverse program i vår test-pc som jag får leva med under tiden att min ASUS är […]
Läs mer "Alas. Fredag."