Tryck

Jag har haft tryck över bröstet sen igårkväll. Fan. (Och nej, Battis. Det handlar inte om en för trång BH :)) Andra bloggar om: stress, tryck över bröstet, fan

Läs mer "Tryck"

Assistent modell mini

Jag har en assistent på jobbet idag. Mittemot sitter Solstickan och spelar Harry Potter-datorspel, tittar på Star Wars-filmer och är bara sådär så man blir alldeles stolt. Andra bloggar om: sonen, jobbet, stolt, assistent

Läs mer "Assistent modell mini"

Kräftor och Laphroig

Idag har jag ätit mig rejält mätt på svenska kräftor. Och druckit en helt fantastisk Laphroig. Imorgon (läs: idag) är det fotbollsmatch fast jag måste nog ut och fortsätta att klippa allmänningen. Andra bloggar om: Laphroig, svenska kräftor, gräsklippning

Läs mer "Kräftor och Laphroig"

Alas. Fredag.

Dags att packa ihop. Jag är snuvig (vilket ju är bra eftersom det innebär att bihålorna släppt), har ont i nacken och är trött efter första tre dagarna på jobbet. Packar med mig jobb hem. Bland annat att installera diverse program i vår test-pc som jag får leva med under tiden att min ASUS är […]

Läs mer "Alas. Fredag."