Till BB

Nu har jag sovit. Sen halv tolv. Det var skönt. Bara ett samtal från jobbet. Kaffe nu. Barn och HS har kommit hem. Jag har feber. Och andas lugnt. Jag slirade lite. Det kommer gå bra. Lugnt. Skogspromenader är inte min grej. Andra bloggar om: skogspromenad, sovit, slirade lite

Läs mer "Till BB"

Sväng vänster

Jag har ont i hjärtat. Igår åkte det i väg i en rusning alldeles innan jag skulle packa ihop. Det är inte bra. Åkte hem och plockade upp Solstickan och åkte direkt till hans fotbollsträning. Sen installerade jag de nya högtalarna i Renaulten. Och de gamla satte jag bak. Gissa om jag kommer att spara […]

Läs mer "Sväng vänster"

Helgtjuv

Vem fan snodde helgen? Den liksom bara försvann… Jobbet startar som vanligt i 120 och ökande. Andra bloggar om: helg, jobb, tjuvande

Läs mer "Helgtjuv"

Listigt

En sak är säker. Jag och HS ska inte försöka oss på att samarbeta med att renovera några större saker. Idag har vi spikat lister och hon är inte direkt inriktad på att göra saker på enklaste sätt utan det hela slutar med att vi lånat en elektrisk klinga och giringslåda. Det blev inte speciellt […]

Läs mer "Listigt"