Glöm inte

Du som ännu inte gjort den lilla varumärkesundersökningen – please help me out :) Och om du studerar grafisk formgivning och har anknytning till Dalarna – kolla in det här. Nu ska jag åka till Coop. Andra bloggar om: Coop, undersökning, grafisk formgivning, Dalarna

Läs mer "Glöm inte"

Helt ok. Glen Gyle. Andra bloggar om: whisky, Glen Gyle

Läs mer

21

Det är över. Nu har jag ledigt! Andra bloggar om: jobb, ledigt, 21

Läs mer "21"

Ibland…

Ibland skriver man saker i största välmening. Om hjärtat, vänskap och allt sånt. Men det tas fel, det skapar oro trots att det borde vara ett substitut för en omfamning. Så nu är det borta. Andra bloggar om: fel, välmening, hjärta, vänskap

Läs mer "Ibland…"