Lördag än en gång
Natten var orolig. Terrorprinsessan har feber och det är knappt Alvedonen hjälper. Vi låg dock i dvala fram till halv tio när Solstickan ställde sig i dörren och frågade om det inte snart var dags för frukost. Sen har vi suttit/legat i sofforna och gjort ganska lite. Tittat på film och läst. Fixat köket inför […]
Läs mer "Lördag än en gång"