Bloggträff?
Jag är i Stockholm i veckan. Vad sägs om en bloggträff på något trevligt ställe i stan? Själv vet jag inga ställen men nån kanske kan ta tag och hitta på ett schysst ställe? Andra bloggar om: Stockholm, bloggträff
Läs mer "Bloggträff?"Jag är i Stockholm i veckan. Vad sägs om en bloggträff på något trevligt ställe i stan? Själv vet jag inga ställen men nån kanske kan ta tag och hitta på ett schysst ställe? Andra bloggar om: Stockholm, bloggträff
Läs mer "Bloggträff?"Dumskallar. Skatten på snus fördubblas. Nya moderaterna är ungefär som gamla socialdemokrater. Använder negativa incitament istället för positiva. Puckon. Andra bloggar om: skatter, snus, nya moderaterna, socialdemokraterna
Läs mer "Snus och annat fåneri"Till slut tog hon sitt förnuft till fånga. Jag kan tycka att det visserligen var ofrånkomligt men tråkigt – såväl Stegö-Chilò och Borelius hade incitament att förändra såväl bilden av politiker som den faktiskt kultur- såsom handelspolitiken. Nu ska jag iväg och prata varumärken inom DVH-branschen. Andra bloggar om: Stegö Chilò, Borelius, DVH
Läs mer "Nummer två"En film med ett av de bästa soundtracken någonsin: ”Singles”. Paul Westerberg, Mother Love Bone, Alice in Chains, Chris Cornell… and the names go on liksom. Andra bloggar om: film, soundtrack, Singles
Läs mer "Singles"Alltså. ”Den främmande jägaren” – snacka om en snubbe som söker att bli påtänd på nya sätt… Alla program cirklar verkligen runt att han tar en jävla massa hallucinogener. Snacka om ett schysst jobb. Åka runt världen och få riktigt schyssta trippar. Andra bloggar om: Den främmande jägaren, tripp, hallucinogener
Läs mer "Kan man freebejsa?"