Nä
[en lång postning om massor av saker som jag tänker på] Vem fan bryr sig egentligen?
Läs mer "Nä"[en lång postning om massor av saker som jag tänker på] Vem fan bryr sig egentligen?
Läs mer "Nä"Renaulten gick genom besiktningen. Tack för det. Ludvika var snöigt. Hemmavid tillgick sedan avtagning av takbox och istoppning av däck och annat som ska åka med Svarta Faran till bilhandlaren. Nu måste jag jobba. Missade ju några timmar här på eftermiddagen… Andra bloggar om: Renault, bilbesiktning, Ludvika, Svarta Faran, jobb
Läs mer "Jodå."Fuck! Den där jävla påminnelsemojängen hos Bilprovningen fungerar ju inte! Och det innebär att vi just nu har två bilar med körförbud. Så nu åker jag till Ludvika för att besiktiga Renaulten… Fuckfuckfuck! Andra bloggar om: Bilprovningen, körförbud, Ludvika, Renault
Läs mer "Fuck!"Men kom ner från era höga hästar nån gång. Jag skriver för att minnas. Jag väljer mitt liv. Jag har kul. Inte för att ni ska känna er bättre än mig bara för att ni gör andra val än jag gör.
Läs mer "High horses"Och vet ni vad det mest utmanande i mitt liv är just nu? Att marknadsföra ägg. Inse vilken potential! Och för övrigt piskar jag på mina medarbetare för att de ska få fram material så att vi kan vara med och tävla i Gyllene Hästen. Men inga Guldägg i år däremot. Det får Stockholmsbyråerna ägna […]
Läs mer "Two down."