Lite om allt möjligt

Allvarligt. Tjugoen dagars jobb på raken är lite galet egentligen. Men det är som det är. Nu är det bara två deadlines kvar. Veckan som kommer – måndag och torsdag. Har kommit på att jag måste göra en checklista. Så att jag inte missar saker som domäner, PRV etc. Vi åt när jag kom hem. […]

Läs mer "Lite om allt möjligt"

Är det bara hos mig som Google inte fungerar som det ska? Andra bloggar om: Google, error

Läs mer

Jabba

Ingen klocka på armen. Mobiltelefonen kvar hemma. En massa möten under dagen. Och ett brand concept som ska vara klart på måndag klockan 9. Jotack – trevligt RT igår. Kräftor och sprit gör däremot magen en smula upprorisk. Nu – MiD-dags. Andra bloggar om: mobiltelefon, glömsk, möten, brand concept, kräftor, sprit

Läs mer "Jabba"

Off and on

Off we go. Uppdatering: Maratonmöte. Klockan är 17.38. Dags att åka hem. Men jag fick ett paraply från Svenskt Näringsliv. Såna fringisar gillar jag :)1) Andra bloggar om: möte, Svenskt Näringsliv, paraply Och alltid retar det någon att jag numera gärna går runt med ett paraply med SN-logotyp : [↩]

Läs mer "Off and on"