Switch

Efter att ha varit i Falun och styrt med tekniken ïnför morgondagen så jagade jag skärmswitchar på varenda öppen teknikbutik. Inget. Så morgonen imorgon blir att både se till att rätt dator har rätt filer respektive jaga vidare efter switch.

Läs mer "Switch"

Fernissan så tunn

Den är så jävla tunn. Fernissan. Ytan som ska se bra ut. Som ska skydda inifrån från utifrån. Om en och en halv timme ska jag vara inne i Falun och köra en teknikgenomgång inför imorgon. Sen måste jag jobba med saker som jag insett inte annars blir klara till deadline. Plus att jag måste […]

Läs mer "Fernissan så tunn"

T-Rex

Om man räknar ihop båda omgångarna så kom jag högst. Idag har jag ont i kroppen. La Bossa Nova kör bilen in till Falun. Andra bloggar om: vinst, smärta

Läs mer "T-Rex"

POW och Vogue

Solstickan har fått sina skolkort. Han ser ut som en [[POW]] på väg till domstolen :). Tidigare idag köpte jag det årliga Vogue-inköpet. Septembernumret är på närmare sjuhundra sidor med en packningsgrad1 som ligger på närmare hälften. Andra bloggar om: Vogue, POW, packningsgrad Andelen reklam gentemot andelen redaktionellt material. [↩]

Läs mer "POW och Vogue"