En eftermiddag
Efter en eftermiddag med jobb kom jag hem och jag och Solstickan satte oss och såg Star Wars II. Mysigt som attan även om jag ibland inte ens hann att läsa allt prat i början av filmen. Herrejävlar vad alla pratade! Nu har jag suttit och skissat på en rollup för MiD. Ingen av de […]
Läs mer "En eftermiddag"