Tandlös

”Bilar” var bra. Jag gillar tecknad film och älskar referenshumor. Mitt under filmen sa Solstickans kompis till mig: N! Jag har tappat tanden! Och han log mot mig med en schysst sjuårsglugg. Jodå, saker händer liksom när man minst anar. Rollupen är fixad och nu väntar jag på att få höra vad E tycker innan […]

Läs mer "Tandlös"

Den dova tonen

Fest i dagarna två minst sagt. Fredagen med A och S, igår med V och A. Fredagen innebar också att HS fick ett halsband från Snö av mig. Vi har ju varit ihop i sjutton år. Trevligt även om huvudet är segt. Fint väder vilket gör att jag tvingas gå ut och pula i trädgården. […]

Läs mer "Den dova tonen"

She’s no party

Jag är på jobbet. Bäst just nu: ”She” med Sugarplum Fairy. Och näst bäst är Marit med sin ”No Party”. Övrigt har gått bra. Idag har jag och HS varit ihop halva hennes liv. Hon är 34. Ps. Jag glömde att säga att jag inte kan vara utan Lloyd Cole. Ds.

Läs mer "She’s no party"