Bara en liten
Morgonen började med gratulationer till den numera femåriga Terrorprinsessan. Och ikväll är det discokalas. Igårkväll satt jag och båda barnen och valde musik till kalaset. Solstickan gillar Darin. Vi avslutade med att titta på videon till ”Ravenous”. Bara för att uppväga lite liksom. Sen jobbade jag med dagens presentation av varumärkesstrategi, barnen slocknade enkelt och […]
Läs mer "Bara en liten"