Match made in hell

Jag läste Batbuts testresultat på Kärleksnumerologi. Det gick inte så bra… *asg* Jag och HS fick 30 %. A match made in hell liksom. Passar mig bra idag. Ps. Det ska väl tilläggas att jag och HS hängt ihop i sjutton år. Ds.

Läs mer "Match made in hell"

Kallt

ML uttryckte det väl idag när vi gick till Donkan för ett närande mål mat: ”Det är fan Stockholmskallt.” Och i mitt rum, det där längst upp, längst ut så är det iskallt. Jag får lov att värma händerna på kaffeglaset eftersom de annars stelnar till. Det verkar inte heller bättre än att vår snåle […]

Läs mer "Kallt"

Det blir sämre och sämre

En något seg dag efter gårdagens discokalas. HS kusin kom på besök. Det är en lång historia som slutat med att HS har en kusin som är närmare femtio. Jag åkte ner till Dalatutten och kollade runt lite. Fick i uppdrag att köpa ett läppstift till svärmor och brände av fyra lapp på en ny […]

Läs mer "Det blir sämre och sämre"

Jowsa

Två bra presentationer. Två nöjda kunder. Som fan. Jag är lysande just nu. Briljans är mitt mellannamn. Dags att åka hem och hålla discokalas för Terrorprinsessan. Andra bloggar om: jobb, presentation, discokalas, briljans

Läs mer "Jowsa"