Och man…

En styck workshop inför ett mediestrategiskt jobb. Ett långt möte med en av de större kunderna. Internmöten där jag är med som någon sorts katalysator, förtroendeskapare (ja faktiskt ;)). Om jag hunnit att jobba något med torsdagens varumärkesstrategi? Jodå. Ikväll. Och gissa vad jag ska göra i helgen? Mmm… en annan kund behöver ha presentationsmaterial […]

Läs mer "Och man…"

Dead soul

Bäst just nu: Trent Reznors version av gamla Joy-slagdängan ”Dead Souls”. Och att jag äntligen kan gå och sova. Andra bloggar om: sova, Nine Inch Nails, Joy Division, The Crow

Läs mer "Dead soul"

Nån mer än jag som upplever att Bloglines för tillfället inte uppdaterar feeds alls? Andra bloggar om: feeds, Bloglines

Läs mer