Spela in
Jag spenderar en massa tid att fixa så att LC-kärringarna ska kunna spela in en låt till julbalen. Och får höra: ”du kan inte hålla på så länge nu på lördag för då tröttnar vi.” Tröttnar ni? Jag har fan fått lov att lyssna på Linda Bentzings ”Alla flickor” om och om och om igen […]
Läs mer "Spela in"