Ögat

Snart kommer det gäster. Bäst att stoppa undan datorn innan HS onda öga förgör mig. Åter till natten. Typ.

Läs mer "Ögat"

En dag en lördag

Dags att ta tag i livet. Sopor ska köras till sopstationen, sprit ska köpas. Solstickan har sovit över hos polaren. Det är massor med snö och tio grader kallt. Storhandling ska utföras. Osv. Andra bloggar om: lördag, vanlig dag

Läs mer "En dag en lördag"

Fan vet vad

Det har varit intensivt den senaste veckan. Efter att allt är klart så känns det… fan vet vad jag går och lägger mig istället… Andra bloggar om: intensivt, fan vet, lägger mig

Läs mer "Fan vet vad"

Ett dygn

Hemma igen. Snacka om intensivt dygn. Torsdagkväll åkte jag och Bossa Nova mot Stockholm. Skitväder, snöglopp och sen spöregn. För det är snö i Borlänge – men inte i Stockholm (milt (!) sagt). Hittade hotellet i Bromma, ett hotell som undergick en stor ombyggnad och därför var restaurangen flyttad till våningen högst upp, lite lätt […]

Läs mer "Ett dygn"

Piece

Fan. Halv två. Jag har inte hunnit packa ännu. Å andra sidan – en svart skjorta, underkläder och necessär. Piece of shit. Typ. Suttit och jobbat. Som en liten jävla iller. Hittade tråden. Imorgon kväll åker vi till Arlanda. Hotell förhoppningsvis. Flyger till Ronneby på torsdag morgon. Presentation. Varumärkesstrategi. Kreativt koncept. Funkar1. Andra bloggar om: […]

Läs mer "Piece"