Ögat
Snart kommer det gäster. Bäst att stoppa undan datorn innan HS onda öga förgör mig. Åter till natten. Typ.
Läs mer "Ögat"Snart kommer det gäster. Bäst att stoppa undan datorn innan HS onda öga förgör mig. Åter till natten. Typ.
Läs mer "Ögat"Dags att ta tag i livet. Sopor ska köras till sopstationen, sprit ska köpas. Solstickan har sovit över hos polaren. Det är massor med snö och tio grader kallt. Storhandling ska utföras. Osv. Andra bloggar om: lördag, vanlig dag
Läs mer "En dag en lördag"Det har varit intensivt den senaste veckan. Efter att allt är klart så känns det… fan vet vad jag går och lägger mig istället… Andra bloggar om: intensivt, fan vet, lägger mig
Läs mer "Fan vet vad"Hemma igen. Snacka om intensivt dygn. Torsdagkväll åkte jag och Bossa Nova mot Stockholm. Skitväder, snöglopp och sen spöregn. För det är snö i Borlänge – men inte i Stockholm (milt (!) sagt). Hittade hotellet i Bromma, ett hotell som undergick en stor ombyggnad och därför var restaurangen flyttad till våningen högst upp, lite lätt […]
Läs mer "Ett dygn"Fan. Halv två. Jag har inte hunnit packa ännu. Å andra sidan – en svart skjorta, underkläder och necessär. Piece of shit. Typ. Suttit och jobbat. Som en liten jävla iller. Hittade tråden. Imorgon kväll åker vi till Arlanda. Hotell förhoppningsvis. Flyger till Ronneby på torsdag morgon. Presentation. Varumärkesstrategi. Kreativt koncept. Funkar1. Andra bloggar om: […]
Läs mer "Piece"