Nu ska jag sova

Ok. Jag är lite shaky ska jag lätt erkänna. Men faktiskt: båda varumärkesprojekten är färdiga för presentation och ett ytterligare projekt som gått i stå har fått både ett pressmeddelande och så har jag sett till att göra en struktur och första draften på alla webbtexterna. Nu ska jag sova. Ett gott råd: gör som […]

Läs mer "Nu ska jag sova"

State.

Sushi i magen och en öl. Trött igen. Läser vackraste Nats blog och blir lite orolig. Funderar över att så många mår så illa. Lycka är sannerligen något dyrt och sällsynt. Andra bloggar om: sushi, öl, Nathalie, Inteförintet, lycka

Läs mer "State."

Mentala modeller och sushi

När man jobbar så pass mycket med vissa modeller (för att strukturera data) som jag gör som planner så börjar modellerna efterhand bli mindre fysiska och mer mentala. Det insåg jag idag när jag kom på mig själv att inte ha gjort något prisma (jag har preferens för Aakers modell) men att jag ändå jobbade […]

Läs mer "Mentala modeller och sushi"

Division = nej

Men nu har jag inte tid att dividera mer eftersom jag måste jobba och hinna städa och helst tvätta ena bilen (eftersom den andra befinner sig fjorton mil härifrån)… Andra bloggar om: jobb, dividera, fjorton mil, städa, tvätta bil

Läs mer "Division = nej"