Igår idag

Igår. Åkte förbi biltvätten. Ingen kö. Gick för att köpa tvättkort. Kom ut. Fem bilar stod i tvättkön… Varfanifrånkomde? Kom hem. HS räckte mig postavi. Fick ta Röda Schabraket till OKQ8. Ny DECT-telefoner hämtade. Inget av värde på TV. Idag. Möte på morgonen. Frustrerande med kreatörer ibland. Sannerligen. Särskilt när vi har bråttom. Det har […]

Läs mer "Igår idag"

Tröttnat

Jag har tröttnat på bloggarna. På bloggandet. Det kan vara tillfälligt. Det kan hålla i sig. Jag vet inte mer än att jag känner mig rätt less på det hela. På att läsa. På att skriva. På bloggosfären. Fyra dagar kvar. Märkligt. Andra bloggar om: tröttnat, bloggar, bloggande, less, läsa, skriva

Läs mer "Tröttnat"

Who am I

Första avsnittet av Dr Who lovar gott. Lite Avengerskänsla och så där lagom retro och samtidigt uppdaterat. I övrigt inget nytt att rapportera. Jag är sjuk. Jag har fått influensan. Jag känner mig värdelös. Andra bloggar om: Dr Who, Avengers, sjuk, influensa, värdelös

Läs mer "Who am I"

Jodåsåattför

Det är bara att inse. Jag är jättesjuk. Influensan febrar min kropp och jag kan lugnt säga att en resa till Sälen inte hade varit någon sinekur, även om jag sett till att dricka whisky hela vägen… Så istället för att knö in mig med bröderna sitter jag i soffan hemma iförd pyjamasbyxor, orange t-shirt […]

Läs mer "Jodåsåattför"